Forma.Túra.Rally.

Forma.Túra.Rally.

2015

2015. január 01. - eszgbr

Boldog új évet kívánok minden Kedves Olvasónak!

champagne.jpg

A 2014 eleji váltással azt hiszem, a blog rálépett egy olyan útra, amit érdemes folytatni. Azzal, hogy felhagytam a napjaink történéseit feldolgozó posztokkal, megszabadultam a folyamatos aktualitás kényszerétől, akkor és azt írok amit akarok. Mennyiségileg valószínűleg kevesebb írás született az elmúlt évben, de minőségileg azt hiszem sikerült előrébb lépni.

Így 2015-re sem tervezek jelentős változtatást. A Carlos Sainz és Hannu Mikkola autóit felsorakoztató bejegyzésekkel találtam egy olyan formátumot, amit már régóta kerestem: hogyan lehetne sok érdekes információt közölni anélkül, hogy hosszú és terjengős szövegeket írnék. Ez a fajta, sok fényképpel operáló poszttípus lehetővé teszi, hogy egy-egy híres versenyző pályafutását érdekesen, kevésbé életrajz jellegűen mutassam be. Persze még bőven lehet finomítani rajta, de az irány jó. Az eddig megírt két poszt nagyon messziről kicsit talán már hasonlít a Speedhunters-ön megjelenő írásokra (itt most a régi motorsportos cikkekre gondolok, pl. a Klaus Ludwig pályafutását bemutatóra), habár az ötlet nem onnan, hanem a racer.com-ról származik.

A Group 5 autókat bemutató sorozatban túl vagyok a legjelentősebb típusokon, most már az igazán egzotikus autók következnek, rögtön év elején tervezek is egy japán dömpinget. A novemberi Lancia hónap szerintem jól sikerült, a jövőben is lesznek majd tematikus hónapok, bár egy ilyen nem kevés időt igényel. Még 2012 elején indítottam egy minisorozatot, amiben minden idők 40 legjobb raliautóját terveztem bemutatni. Az első tíz típus után abbahagytam, rá kellett jönnöm, hogy ennek így nem sok értelme van, mert ha az elért eredmények alapján készítek rangsort, az folyamatosan változni fog. Pl. a most uralkodó VW Polo WRC-t hanyadiknak soroljam most és hanyadiknak, ha 2015-ben is megnyeri a világbajnokságot? Ehelyett inkább a 40 kedvenc raliautómat mutatom majd be, ez a le mans-i versenyautóknál egyszer már bevált. Új életet kell lehelnem a leghíresebb versenyfestéseket, versenyszíneket felvonultató sorozatba is, illetve tervezek egy kevésbé kötött szériát, ez az autósport történetének kiemelkedő győzelmeit mutatná be. Emellett maradnak persze az ad hoc jellegű írások is.

A bejegyzés trackback címe:

https://fotura.blog.hu/api/trackback/id/tr137022673

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása