A Porsche az 1970-es világbajnoki idényre, annak is mindössze két fordulójára fejlesztette ki a 908/03 modellt. A rengeteg kanyarral tarkított Nürburgringen és Targa Florión a gyári csapatok a könnyebb és kezesebb 908-ast használták a 917 helyett. Egy évvel később már cápauszonyokkal ellátva újra versenybe küldték a típust. 1971 végén leállították a gyári programot, de a 908/03 különböző csapatok színeiben még bő tíz évig aktív maradt. E galériában a gyári autók négy versenyén elért eredményeket veszem sorra.
1970. május 3.: Targa Florio
JW Automotive Engineering: #12 Jo Siffert / Brian Redman (1. hely), #36 Björn Waldegard / Richard Attwood (5. hely), #40 Leo Kinnunen / Pedro Rodríguez (2. hely)
Porsche Salzburg KG: #20 Vic Elford / Hans Herrmann (kiesett)
1970. május 31.: Nürburgring 1000 km
#15 Porsche Salzburg KG, Hans Herrmann / Richard Attwood (2. hely)
#20 JWA Engineering, Jo Siffert / Brian Redman (kiesett)
#21 JWA Engineering, Pedro Rodríguez / Leo Kinnunen (kiesett)
#22 Porsche Salzburg KG, Vic Elford / Kurt Ahrens Jr. (1. hely)
1971. május 16.: Targa Florio
#4 JWA Engineering, Pedro Rodríguez / Herbert Müller (kiesett)
#7 JWA Engineering, Brian Redman / Jo Siffert (kiesett)
#8 Martini Racing, Gérard Larrousse / Vic Elford (kiesett)
1971. május 30.: Nürburgring 1000 km
#1 JWA Engineering, Pedro Rodríguez / Jo Siffert (2. hely)
#2 JWA Engineering, Jo Siffert / Derek Bell (kiesett)
#3 Martini Racing, Vic Elford / Gérard Larrousse (1. hely)
#4 Martini Racing, Gijs van Lennep / Helmut Marko (3. hely)