Két URD C81 a DRM nürburgringi futamán 1982-ben. Ez a korai C-csoportos versenyautó csak egyike volt azoknak a ritka típusoknak, amelyek főleg Németországban versenyeztek és nemzetközi futamokon csak elvétve indultak.
Két URD C81 a DRM nürburgringi futamán 1982-ben. Ez a korai C-csoportos versenyautó csak egyike volt azoknak a ritka típusoknak, amelyek főleg Németországban versenyeztek és nemzetközi futamokon csak elvétve indultak.
Európa Nagydíj, Brands Hatch, 1983. A Forma-1-es világbajnokság utolsó előtti futama.
'83 volt az első igazi turbós év, igaz, hogy a Renault-nak, a Ferrarinak, az Alfa Romeónak, a Brabhamnek (BMW) és a Tolemannek (Hart) már az előző szezonban is volt feltöltéses motorja, de ez volt az az év, amikor az összes meghatározó istálló átváltott az új technológiára. A Lotus a Renault mellett tette le a voksát, a McLaren pedig kizárólagos szerződést kötött a Porschével. A Spirit autójában bemutatkozott a Honda V6-osa, a legutolsó futam előtt pedig a japánok átpártoltak a Williamshez. A kis csapatok még kénytelenek voltak beérni a szívó Cosworth DFV-vel, de például az ATS megkapta a BMW erőforrását.