Forma.Túra.Rally.

Forma.Túra.Rally.

Csak a szokásos tavaszi pangás...

2016. május 09. - eszgbr

Több mint két hónapja nem írtam egy tisztességes posztot, de ahogy visszanéztem az elmúlt két év termését, ez már általánosnak mondható. Az az igazság, hogy vagy kedvem nem volt írni, vagy ha volt, akkor meg az időmbe nem fért bele egy hosszabb bejegyzés. Ez a szünet a szokásosnál jóval hosszabb lesz, talán június vége felé indulhat be igazán a biznisz, de nyáron mindenképp visszatérek.

Mostanában rákaptam a patinás Motor Sport online kiadásának olvasására, illetve az egészen fantasztikus podcastjeik hallgatására. Azért nem sok újság mondhatja el magáról, hogy rendszeresen megfordul náluk Stirling Moss, Derek Bell vagy Pat Symonds...

De vissza az olvasnivalóhoz! A jelenlegi felhozatalt is érdemes böngészni, de az igazi kincs az archívumuk, rengeteg futam eredménye, beszámolója olvasható, olyan legendás újságírók tollából, mint Denis Jenkinson vagy Nigel Roebuck és sok-sok érdekes sztori a Forma-1 és más motorsportok múltjából.

Az olvasgatás egészen visszahozta az F1-be vetett hitemet, persze az is segített, hogy az idei négy versenyből kettő-három egész fogyasztható volt. Pedig ennyire közömbösen még nem vártam F1-es évadot, mint 2016-ban. Nem gondoltam, hogy Rosberg valaha is képes lehet megnyerni a világbajnokságot, de idén tényleg komoly esélye van. A Ferrari és a Red Bull futamo(ka)t nyerhet, de a vb megint a két Mercedes-pilóta közt fog eldőlni szerintem.

Ami meglepően jó idén, az a WTCC, meg is néztem eddig mind a nyolc futamot, a következő állomás pedig a Nordschleife lesz, ami tavaly is roppant érdekes volt. Egyszerűen maga a pálya annyira izgalmas, hogy sokkal tovább el lehetne nézni a versenyzést, mint amit a két nyúlfarknyi WTCC csörte nyújt. A Honda szemmel láthatóan javult, még a pluszsúlyokkal is egész jól tartják magukat a gyári versenyzők a Citroenekkel szemben, remélem Michelisz Norbinak leeseik pár győzelem. A bajnoki címet mondjuk már oda lehetne adni Lópeznek.

Sikerült elcsípni az eddigi két WEC futam végét, a nagy izgalmakról pont lemaradtam, de jó látni, hogy kiegyenlítettebb a mezőny, mint tavaly. Spában az LMP2-esek komoly versenyzést produkáltak, az utolsó körökben az első négy helyen álló autó egy képen volt és ténylegesen csatáztak a dobogós helyekért. Le Mans nagyon izgalmas lehet, kár, hogy lemaradok róla, mert épp egy másik nagy franciaországi sporteseményen leszek...

A bejegyzés trackback címe:

https://fotura.blog.hu/api/trackback/id/tr28699492

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása