Sébastien Loeb címvédőhöz méltóan kezdte az évet és végig uralva a versenyt, nagy fölénnyel nyert. Mini a második helyen, Latvala kiesett.
Sébastien Loeb címvédőhöz méltóan kezdte az évet és végig uralva a versenyt, nagy fölénnyel nyert. Mini a második helyen, Latvala kiesett.
Mini Cooper S-ek az 1968-as Monte Carlo Rally-n, az elsőt Tony Fall kormányozza
A Peugeot Sport bejelentette, hogy azonnali hatállyal felfüggeszti a hosszútávú versenyprogramját, így nem indulnak sem a 2012-es Le Mans-i 24 órás versenyen, sem az idén induló hosszútávú világbajnokságon (World Endurance Championship). A döntést a kedvezőtlen gazdasági helyzettel indokolták.
A Peugeot 2007-ben tért vissza a megbízhatósági versenyek világába, nem titkoltan azzal a szándékkal, hogy letaszítsák az Audit a trónról és megnyerjék a Le Mans-i 24 órást. Ez 2009-ben sikerült is a 908 HDi-vel, a többi évben azonban alulmaradtak a németekkel szemben. Tavaly a szabályváltoztatások nyomán kifejlesztett új 908-as sem tudta legyőzni az Audi R18-ast, amely így egyeduralkodóvá válhat a világ legnagyobb autóversenyén és a világbajnokságon is.
A David Brabham-Alexander Wurz-Marc Gené legénységű 908 HDi FAP 2009-ben megnyerte Le Manst a Peugeot-nak.
Az alábbiakban két videót szeretnék megosztani az idei Dakar-raliról. Ugyan nem most kerültek nyilvánosságra a felvételek, de az elmúlt két hétben nem nagyon volt időm ilyesmivel foglalkozni, így csak tegnap találkoztam velük:
Hivatalosan ma kezdődik a 2012-es Monte Carlo-rali, ezzel együtt pedig az idei rali-világbajnoki szezon is. Lássuk tehát, mi vár ránk az elkövetkezendő 10 hónapban!